琴晚去左個 library到聽個 volunteer野 wif kaylee and her cousin, 係個到我仲撞到 3個我 ge同學 tim ar~=p

今朝唔知醒 ar……..唔知點解個手機個時間慢左一個鐘…所以個鬧鐘就晏左一個鐘
and then姑丈個鬧鐘又無響到….
so…齊齊遲到!

不過我今日 “lum”住 “work from home”=p, 做下個 history project, 如果唔係星期四晚就唔洗訓啦~
我真係習慣左遲到就唔番學 lu..不過我 “lum”到時如果我 d小朋友遲到, 我都係唔洗佢地番!!XD

出面街 d樹葉變緊色 lu, 尤其是學校個運動場側邊個幾棵, 幾靚下, 不過我 “lum”遲 d仲靚!!=p
等再遲 d我就影番 d相先~=p

btw, 琴日派左張學生證 lu, 都幾 ok~!=p好過風采個張~XD

我決定以後 esl堂都封嘴!!!!!!哼!!都唔知點解老師對我把聲咁 sensitive~我講一句佢就聽到, 其他人講幾呀句先聽到!!

唔知點解宜家番學無一開頭番學咁開心~一開頭真係好中意番學….但係宜家..點解會咁 ge le??開頭番學個陣日日都有幾樣開心特別野發生, 宜家番學就日日都係差唔多, 無野發生, 就係上堂,做野落堂, 轉堂, 再上堂落堂轉堂….上堂落堂轉堂上堂落堂轉堂…

琴晚”lum”訓前睇番之前 d相….真係大個左..
又睇番兩封信….時間過得真係好快….

4 thoughts on “

  1. 我喜歡你的背景啊~
    加拿大最出名的是楓葉吧
    在兩旁種滿楓樹的路上
    慢慢踏著金黃的落葉地走著
    實在美好(過度興奮)
    或許你覺得驚喜少了
    是因為你開始熟悉那裡的環境了吧
    不過沒有沉悶,就襯托不出愉快了

Leave a comment