le 幾日都早唔到訓…ai….宜家都幾眼訓下..
but actually我 band個 rehearsal之前 le, 我都幾精神 ga…
但係首歌………ai…extremely 慢          慢                     慢………………
又唔好聽……………since係新歌, 個個都唔熟……….
然後首歌又要彈得好細聲…
omg!搞到我訓著咁濟 la….

le 排發生左幾件 special野~hehe
首先 le, 同 kaylee落 downtown and then買左衫!!hehe
跟住 yesterday gym堂我贏左一個 challenge ar!!!wakakaka..勁開心!!第一次 ar~!
but 得支 candy cane送 ja..不過都好開心好開心!!!!!!wakakak

and then, 琴日 band去左一間小學到做 performance…
間小學 d樂器都幾唔掂下(esp. percussion d instruments), and then個到無我要打 ge chimes…..so…ai…..無得打…but 好彩我有首係用 bells, so起碼都唔係去運吉!!
跟住 d drum stick唔夠用….個 “cha cha”得一邊…so又無得用…and then 個小鼓個 stand太矮…haha..so daynem要跪係到打….haha..仲要個到無 gong….仲無三角 tim ar..haha..
好唔掂 ar個 performance..我地自己都忍唔住笑……haha..but 好彩個 d係小學生 je~xp

琴晚整 history段片整到1點鐘 lor…..跟住再沖涼,
再要睇多兩個 chapter ge novel..成 2點先訓得 ar…..=((
(since 我 Thur要交個  ISP le, 係要睇曬本書先做得 ga..=( )

今晚..ai..又要溫 physics la..tmr 有 unit test…and then今日派番個 quiz個分…唔係幾好….15/20, mr.salavati 比個 comment 話 so-so, but u can do better…=((((幾唔開心下…不過 physics d數係我個腦到好亂 ar…整日都計錯!!
今晚要再比多 d心機讀…希望我今晚可以搞清番 d concepts la..and also d equations!

今晚唔知幾點訓 le??聽晚都仲要挨夜 ar..ai..聽晚要搞掂埋個 ballon boat and balloon boat個 blueprint, 仲要做埋個 ISP….ar!!!!!><

挨埋聽晚就得 ga la!!!oush!!!!!!><

3 thoughts on “

Leave a comment