個 test….我讀得好辛苦個個 calculus test…
今日拎番成績啦!!!!
高過 85分呀!!!!!!我之前 set ge goal ar!!
我有 88.2 a!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahah
多謝我 d朋友呀真係要!!!!!!

放學撞到david個陣…lol

我: 派左 cal test la我!
david: 點呀, 幾多分呀?
me: 88分呀!!!!!
david: haha 我高你少少
me: 九十…..八!!?
david: hahaha 差少少, 係 99 a!!(仲好肉緊咁講: 我寫漏左個單位呀!如果唔係 100 ga la!!><)

唉.個刻除左想用拳頭打佢之外, 真係唔知可以講咩!
仲有呀, 原來88同99係”差少少” lor…!==
不過都登佢開心 ge~;)
this thursday又有 quiz la!!呢次要拎9字頭!!!!!!!

Leave a comment