今日 lunch之後就唔係好開心 la…

不過算 la, 當唔記得左 la~keke..

We had soccer leeson in today’s gym~!
i finally~~~~~~interest in soccer “a liitle bit”~yeah~
because i scored two marks in my team!!sooo happy!!

我平時 gym個 group有二個好 fd ge fd, 我每次見到佢地 d行為動作舉止, 都好似我同 hk ge其中一個 fd ga~so, whenever i saw them, my heart will bump into my fd~

(我前晚發夢番左香港, 去左花園街到同嬤嬤, daddy, 牛屎, yaman……唔記得左仲有邊個…跟住又唔記得左做左咩….keke)

去上 history途中, 差 d late左入課室 ar…因為 gym 個堂遲左 dd放呀..跟住又要跑….跑…跑……..
又係索曬氣咁入個 history classroom….ai…..
history 岩岩琴日開始講 War World I, 開始聽得明 lu~

之後,就上 science, 有得做 lab ar~不過係量度個 mass je~so easy~then, Mr.Salavati 教完曬書之後, 仲有時間淨…..又係到傾計 la…….
haha…真係好開心~~同 Philex用 cantonese講野 ar ma, 跟住仲有個上海黎 ge Dylan聽唔明 bor, then, philex就同我教 dylan講”我係蠢才”, 跟住 dylan係到問 le句係咩野意思 wor, 跟住我地就教佢話 le句解”我係靚仔”, 跟住佢即刻學得幾快 ar~yeah~~~~跟住佢問 food ge cantonese係咩, 跟住佢講”食物”講到做”四蚊”….好開心 ar~~~~haha

跟住,lunch…ai….唔記得啦唔記得啦!!!

then ESL……sooooo無聊…..又睇報紙…….唔明 ar…我發現 le到 d newspaper係即刻 check up左 dictionary都未必明 ga…….跟住我個組得我同 vien個細路講野…….好悶 ar……..希望下次老師可以分我去 d多 d人講野個 d組 la~~~=p

after school…..repertoire…………………………識左兩個人, le兩個都係 percussionists 黎 ge~so 識左佢地~佢地兩個成日講野, 跟住個老師就係唔中意人講野 ge(actually佢唔中意人地係佢講野 ge時候出聲, 真係少少聲都唔中意..), then個老師就成日都話佢地兩個……個老師有句口頭禪, 唔係好記得英文成句係點, 不過都記得個意思 ge ,that’s “do u think laughing or talking can help??”成日有 d奇怪 ge聲 ar(from d instruments),or 有 d搞笑 ge野 le, 我地一笑佢就咁講 la~不過有時真係好難忍住唔笑 ga ma…..

話說上個禮拜仲話左太多 percussionists…點知今日又太少……….-0-
個老師(ms.Thomas)叫我地出去門口自己搞掂 d樂器 ge”分配”……..一出到去, 個Jay(always talking that guy)就講”she(ms thomas) told me stupid!fuxk!”…jay佢成日都係後面鬧 ms thomas ga, 不過ms thomas聽唔到, 因為我地 d percussionists坐係最後面 ar ma~kaka…不過 ms.thomas成日都話人 ge…..
finally, 我都搞掂左 la, 我地要每人打 2至3個樂器…但係都係仲有樂器淨 ar…我就打 bells + tambourine…不過我睇唔明個 d譜 ar…要 find someone’s help ar~

5 thoughts on “

Leave a comment